Lipoxine – cz II, efekty

Witajcie,

ponad miesiąc temu zakupiłam przez internet tabletki Lipoxine. Zachecił mnie do tego artykuł na wp.pl oraz onet.pl.

Piszę artykuł w liczbie pojedynczej ponieważ był to dokładnie ten sam tekst skopiowany na obu tych portalach. Muszę już na wstępie zweryfikować jednak jedną rzecz: tekst na tych portalach nie był artykułem ale reklamą wykupioną przez dystrybutora tabletek i portale te nie mają nic wspólnego z jego treścią. Wydaje mi się że jako nośniki informacji wp i onet powinni byli podejść ostrożniej do zamieszczanych reklam i w wyraźniejszy sposób dać znać czytelnikom że jest to najzwyklejsza reklama bo ze sposobu zamieszczenia jej można wnioskować że produkt Lipoxine jest promowany przez wp oraz onet i oszustwo z nim związane rzutuje na ich wiarygodność.

Lipoxine to oszustwo ponieważ jak wiele z Was już zauważyło tabletki te nie mają nic wspólnego z opisem we wcześniej wymienionych artykułach, ani też nie dają obiecywanych efektów.

Image

Czym więc są tabletki Lipoxine i czy są szkodliwe?

Lipoxine to wyciąg z Garcinia Cambogia – czyli rośliny powszechnie stosowanej jako zapychacz i tłumik apetytu, do tego w składzie mamy witaminę C, cynk i chrom. Nie ma więc mowy o dramatycznej utracie kilogramów podczas zażywania Lipoxine bo przy takim składzie nie ma podstaw ku temu.

Co do efektów i szkodliwości to zażyłam całe opakowanie tabletek i obserwując swój organizm mogę powiedzieć że nie zaszkodziły mi, nie czułam się w żaden sposób inaczej podczas zażywania ich oraz na początku rzeczywiście tłumiły mi apetyt. Co do tego ostatniego to nie jestem w stanie stwierdzić czy był to efekt tabletek czy placebo. W najlepszym wypadku mamy więc do czynienia z bardzo drogim zapychaczem. Nie muszę chyba dodawać że nie schudłam obiecywanych 15 kg, ba, nie schudłam nawet 2 kg.

Jestem regularnym dawcą krwi i dziś robiłam sobie badania. Wszystkie wyniki mam w normie.

 

Dostałam od Was bardzo wiele sygnałów że wpłacacie pieniądze i nie otrzymujecie produktu. Kontakt z dystrybutorem jest dostępny wyłącznie drogą mailową i nie otrzymujecie odpowiedzi na Wasze maile.

Jeśli wpłaciliście pieniądze używając karty kredytowej możecie je jeszcze odzyskać udając się do banku i tam składając reklamację. Po prostu napiszcie że zostaliście oszukani. W pozostałych przypadkach obawiam się że sprawa jest stracona. Firma zarejestrowana jest za granicą i nie ma żadnych realnych szans na ich odzyskanie.

Do wszystkich osób które jeszcze nie zakupiły tego produktu i zastanawiają się nad zakupem: nie kupujcie go. Ryzykujecie że nie otrzymacie przesyłki, a nawet jeśli otrzymacie to kupujecie bardzo drogi tłumik apetytu. Za te pieniądze możecie zakupić np. bardzo skuteczny PNI Thermadex który ma setki (jeśli nie tysiące) opinii na polskich oraz zagranicznych forach dotyczących kulturystyki, który daje energię na cały dzień i przy odrobinie wysiłku fizycznego rzeczywiście spala tłuszcz. „Przy odrobinie wysiłku” to słowo klucz. Żadna tabletka nie pozwoli Wam na siedzenie przed telewizorem i wcinanie smakołyków.

Więcej o naprawdę skutecznych suplementach – przy których tak czy inaczej trzeba wprowadzić trochę ruchu – w następnym artykule.

One comment

Skomentuj

